【出走澳洲】洪永城窒黃翠如好彩有人要 網民愛看兩人互Mean對答好自然

文: Ling Kwok
2019.10.09

黃翠如與洪永城相隔5年再合作主持旅遊節目《出走澳洲》,重回10年前去過的澳洲。兩人每次拍攝節目都有打鬧,今次拍攝不乏互窒的情節。就好似昨晚那集,洪永城與黃翠如去睇羊駝。

黃翠如與洪永城到農場睇可愛的羊駝,其中有一隻羊駝出名「高竇」愛吐口水,搞得黃翠如要餵食時戰戰兢兢。後來兩人解說因為「高竇」羊駝是女,如此高竇是源於面對追求者的攻勢,如不感興趣,就會冷淡對待。

洪永城笑言該隻羊駝是公主癌,也就是羊駝界的超級公主時,再窒一窒黃翠如,說:「通常公主癌都會孤獨終老,你算好彩啦,有人接收你。」黃翠如聽罷回應:「證明我脾氣好,性格溫馴,我就同300隻羊駝入面299隻咁,幾可愛。」觀眾都鍾意看他們的互動,覺得好自然。

另一方面,黃翠如玩「過樹車」面對強大的離心力嚇到眼泛淚光,不忘自言到:「點解要搵命搏咁嘅?我啱啱先做人老婆,我唔想咁快咁。」

圖:《出走澳洲》截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓