僱主要求買Traffic Light Vegetables交通燈蔬菜!外傭姐姐即刻睇得明要買乜

2019.10.29

在香港,有不少家庭都會聘請外傭姐姐幫手打理家務。雖然工人姐姐與僱主的文化背景不同,但大部分時間仍無阻溝通。最近就有位僱主叫家中外傭購買「Traffic Light Vegetables」(交通燈蔬菜),驟眼睇這個蔬菜名字令人一頭霧水。不過,理解能力滿分的外傭姐姐即刻睇得明,更成功買到交通燈菜。

外傭姐姐在網上分享了自己與僱主的對話,僱主通過WhatsApp叫她幫手買「Traffic Light Vegetables」。本來這位工人姐姐仍有點一頭霧水,要問僱主「What traffic light」。當僱主表示「green,yellow,red that one」,她即刻恍然大悟,意識到是Bell Pepper。

僱主口中的交通燈菜是三色椒,除了可以稱之為Bell Pepper,亦可以叫作Sweet PepperCapsicum另外,在外國亦會有人將三色椒稱為Traffic Light Pepper

來源:FB@OFW Thoughts

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓