外傭身兼多職做埋維修師傅整家電!僱主感恩遇到慳家工人姐姐:服咗佢

2019.12.10

香港有不少家庭都會聘請外傭打理家務或照顧小朋友,以助減輕壓力。有位僱主就比較幸運,遇到了一位既會處理家務又會修理電器的外傭。這位僱主在FB群組分享自己的外傭修家電的經歷,並對此表示感恩。

該名僱主在FB群組「外傭僱主必看新聞訊息」撰文大讚自己的工人姐姐除了打理家務之外,更有能力修理家電,認為姐姐「盡量幫我慳番一筆」,又指並非「個個姐姐都係破壞王」。

最近這名工人姐姐通知僱主,家中的洗衣機開始出現故障。於是僱主打算收工後去物色新洗衣機,不過臨收工之際卻收到工人姐姐的訊息。原來工人姐姐覺得可能是洗衣機中某些零件失靈,於是拆了出來等僱主去夜冷鋪配零件。之後工人姐姐拿到零件後「又拆又裝,又卷水喉膠布」,僱主都不得不感嘆她的堅持:「真係服咗佢」。雖然最後修理失敗,但僱主十分感恩有這位好姐姐,經常在家電方面為他解決問題,包括將兩腳插蘇改裝成三腳插蘇。不過,該名僱主表示自己的外傭對電工有基本認識,不建議其他姐姐在家中嘗試。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓