【買口罩】孕婦照顧兩子買唔到口罩感躊躇 網上無奈求助見證人間有愛

文: Ling Kwok
2020.01.31

武漢肺炎疫情蔓延,口罩供應非常緊拙,不少市民外出排長龍仍買不到口罩而感到憂心忡忡。近日有位孕婦在網上求救,指自己懷孕之餘又有小朋友,對於買不到口罩感到無助,豈料有意外結果。

該名孕婦於Facebook群組「Tai Po 大埔」發文表示:「救命,陀住7個月,有2歲同4歲嘅囡,搵嚟搵去都搵唔到口罩。有無人知邊到有?帶住佢地好難日日搵,得翻幾個……想喊。」

一個求救的帖子,引來有人情味的香港人,其後有網民紛紛留言:「我仲有,你要幾多個,我畀你。」,又直接私底下傳訊息給事主,求事主地址,決意寄幾個口罩予事主應急。

不過,亦有網民著事主留在家中,盡量不要外出就最安全,同時等待口罩回復供應。但香港人願意付出的行為,讓網民感到窩心,大讚人間有愛。

圖: Tai Po 大埔

緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!