HKTVmall外地頻撲搵口罩過程一波三折 網民激讚反應迅速感謝與香港人同行

文: Cay Cheung
2020.02.06

網購平台HKTVmall早前就透露平台旗下的商戶會陸續有口罩上架,近日亦宣布將會分三個時段發售理的口罩。早前就有消息指HKTVmall為了有鼓勵供貨,向商戶下調醫用口罩的銷售佣金,除了有商戶供應口罩,HKTVmall亦親自出動為香港人搵口罩供應。

HKTVmall發文分享早前到東南亞搵口罩的經歷,員工兵分幾路,直飛到多個東南亞國家與生產商見面,希望幫大家搵到大量同穩定的口罩供應貨源。

HKTVmall指雖然使時間趕急,路途遙遠,但團隊都希望爭取時間可以見多幾位供應商,憶述「第二日,天都未光,佢哋眼都未擘大就去咗搭內陸機去第二個城市參觀廠房」、「為咗爭取時間見多幾個供應商,甚至買到現貨,兩位同事約咗另一間位於100 公里外 (第三個城市) 嘅廠商見面」。

這個兩人的小隊就在3日2夜之間,搭了5程飛機,走訪多個城市,到偏遠山區參觀廠房,HKTVmall直言二人「舟車勞頓、幾日都食唔到一餐飽飯」。

HKTVmall指目前暫時確認了供應量,但未知會否有其他因素影響而被Cut 單,所以暫時未能預告口罩的返貨日期,要待有進一步的消息才通知大家。

看到他們由朝到晚都在工作,不少網民大讚HKTVmall反應迅速,感激團隊為港人四出頻撲,直言希望香港人唔使再日日排隊搶口罩。

來源:HKTVmall

 

緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓