【iPhone】傳iPhone終推WhatsApp暗黑模式 iOS測試版下載介面曝光

文: Toby Mok
2020.02.11

早前iOS 13就推出暗黑模式(Dark Mode),多個界面例如圖片、設定、記事本、甚至Instagram都已經包含在內,但唯獨港人常用的即時通訊軟件WhatsApp則遲遲未推出暗黑模式。繼之前WhatsApp 推出Android Beta 版dark mode後,iOS用定終於再次得到好消息,外媒透露暗黑模式的WhatsApp經已推出Beta測試版!

早前WhatsApp 經已在Android 推出Beta測試版,而近日亦有外媒發現Beta版的WhatsApp暗黑模式已悄悄地進行測試。

9to5mac表示,是次暗黑模式測試計劃只供少數測試員參加,所以想下載Beta版的朋友可能要再等等啦。

不過既然測試版都已推出,相信距離推出正式版的WhatsApp 暗黑模式時間亦不遠。

資料及圖片來源:9to5mac,MacRumors

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓