飛機引擎撞到雀仔要急降 肥媽同老公經歷生死一刻嚇到拍片爆喊

文: Ling Kwok
2020.02.26

現年66歲的肥媽(Maria Cordero)早前同老公去旅行,但差點就遇上空難,聽得令人一額汗。她事後在社交平台分享,原來她跟丈夫由英國飛往馬來西亞,飛機途中遇意外故障,事後拍片講返經歷,更為幾乎跟至愛離別而感觸爆喊!

肥媽在社交平台分享事發經過,原來她與老公由英國飛往馬來西亞時,起飛不久就有機長透露飛機引擎撞到小鳥,引致機件故障,只能用一個引擎降落。

肥媽聽到當然嚇親,好在飛機最後安全落地。肥媽事後即刻拍片分享感受:「飛機故障要原機折返,嗰一下真係好擔心好緊張,好驚心動魄的一程機,以為可以順利飛到,結果飛咗一個鐘都有故障。」


肥媽表示第一次遇上這種意外,感到非常緊張:「好彩老公喺我身邊,感恩最後都順利可以返倫敦,平安到步。」
 
同時又多謝機組人員,表示折返倫敦後再入住機場附近酒店,休息過後再登機,但心情未平伏的肥媽,激動表示:「依家都仲驚緊,當知道飛機有事心諗好多好多嘢,好驚返唔到嚟。」



用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓