4款自製口罩暫存夾教學 材料做法簡單DIY口罩收納套

2020.03.28

肺炎疫情愈來愈嚴重,相信市民需要戴口罩的日子仍然很長。不想浪費每個口罩,有需要時除低口罩就要好好存放,以免沾染病毒。以下就教大家自製4款口罩暫存夾,收納時無需接觸口罩面。DIY口罩收納套的材料只需文件夾、間尺、Cutter、筆及雙面膠紙,做法非常簡單,係屋企可以試下整一個專屬的Mask keeper~

第一款:

先將長方形文件夾剪成正方形,再從中間剪開,然後向上摺,用口罩度好位置,將左右兩邊向內摺,沿摺痕剪去四邊,於較長部分的兩邊邊緣貼上雙面膠紙,再向上貼,剪去利角就可完成。

第二款: 

先將文件夾底部預留11cm,剪走其餘部分,就可用作暫存夾。

第三款:  

 

將文件其餘部分一分為二,再向上對摺,一分為二。然後,打直剪走3cm,再對摺2次。打開剪開其中一條較短的摺痕,對摺重疊剪一個約1cm的開口,就可完成。

第四款:   

將文件正方形部分一分為二,預留大概1cm位置再向上摺。於較長部分中間位置畫2條相距1cm長3cm的平行線,剪一個開口,再對摺剪開一條3cm的平行線,就可完成。

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓