兒童長時間飲用高糖飲品易致肥 過半樣本超標!一文睇清市面18款紙包飲品含糖量

文: LorLor Lee
2020.03.29

不少家庭家中都會有不同的紙包飲品,更會讓小朋友飲用,但原來當中暗藏兒童高糖陷阱,部分根據食安中心指引更屬高糖水平。今次小編搜羅市面上18款紙包飲品,睇睇含糖量排行啦~

根據食物安全中心,在現行的《食物及藥物(成分組合及標籤)規例》下,每100毫升飲品若含不超過5克糖可稱為「低糖」;而每100毫升飲品若含不超過0.5克糖可稱為「無糖」。此外,參考衞生署發出的《學生小食營養指引》,每100毫升飲品的糖含量若超過7.5克,被視為含高糖飲品。

Click圖睇睇市面18款紙包飲品含糖量: 

在這18款紙包飲品當中,有超過一半樣本含糖量超標,而其中糖份最高的是維他檸檬茶,每100毫升含糖量13.6克,較衛生署的學生高糖指引超出達6.1克糖。

 

另外還有維他菊花茶、維他芒果汁、維他番石榴汁、維他蘋果汁、維他黑加侖子汁、維他日式蜜桃茶、維他朱古力奶、陽光檸檬茶、陽光蘋果汁、子母奶(朱古力味)。而當中含糖量最低的紙包飲品是原味子母奶,每100毫升含糖量為4.7克,根據指引屬低糖飲品。


Click圖睇睇紙包飲品含糖量排行榜: 

資料來源:食物安全中心

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓