【Switch】Game迷噩耗炒價再升!受疫情影響任天堂宣佈所有Switch主機停止出貨

2020.04.08

新冠肺炎疫情持續,不少人留在家中打機抗疫,不單遊戲《健身環大冒險》(Ringfit Adventure)、《集合啦!動物森友會》(又稱:動物之森)炒價升至數倍,甚至連Nintendo Switch主機需求上升,但因供應鏈尚未恢復情況未見好轉。日本任天堂宣布所有Nintendo Switch及Switch Lite主機,包括《集合啦!動物森友會》限定版主機,本星期將不會發貨,看來Switch主機炒價將繼續上升,不少想入手的遊戲迷感到失望。

日前日本任天堂透過官方Twitter宣布,本周所有Nintendo SwitchSwitch Lite主機,包括《集合啦!動物森友會》限定版主機,將停止出貨。

但事前已預訂了Nintendo SwitchSwitch Lite主機的買家,則不受影響,但未知何時恢復供貨,其餘的發貨安排及通知將容後公佈。

 

近期推出的《集合啦!動物森友會》、《健身環大冒險》等遊戲大受歡迎,加上不少人想留在家中打機消磨時間,令Switch主機需求大增。不過受新冠肺炎影響,中國和越南等地生產線尚未恢復,相信供應不足將持續一段時間,看炒賣風潮持續,想入手的Game迷可能要等等啦啦!

來源:Twitter@Nintendo

即睇最新遊戲情報

最新遊戲情報

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓