【Switch】日本任天堂宣布Switch恢復出貨 《動物森友會》特別版4月底發貨!

2020.04.15

Game迷喜訊!新型肺炎疫情影響,加上《集合啦!動物森友會》熱潮影響,Nintendo Switch需求上升導致缺貨,繼上周宣布Switch主機暫停出貨後,今日終將迎來好消息,宣布Switch主機恢復出貨,連大熱的《動物森友會》特別版主機都有貨!

上周日本任天堂宣布所有Nintendo SwitchSwitch Lite主機,包括《集合啦!動物森友會》限定版主機停止出貨,令不少想入手的遊戲迷非常失望。

不過在414日,官方終於帶來好消息!日本任天堂在官方Twitter宣布,Nintendo Switch Switch Lite主機將於本周陸續出貨,而《集合啦!動物森友會》限定版Switch主機於4月底開始發貨。

官方更指貨品會以網上形式開售,Game迷得知有貨的好消息都感到興奮,不用再擔心要硬食市面上的炒價入手。

來源:Twitter@Nintendo

即睇最新遊戲情報

最新遊戲情報

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓