奇怪住戶坐爆馬桶將糞便塗滿走廊臭爆全層 拒自行清潔難為清潔姐姐

文: Ling Kwok
2020.04.15

新冠肺炎疫情仲未完,市民應提高防疫意識,切勿掉以輕心!不過總有人反其道而行,缺乏公眾衛生意識,自己不盡本份,仲要連累其他人!說的就是近期葵盛邨有位年輕住戶用塞馬桶,拒絕自行清理,更打爛馬桶,將糞便塗滿全層走廊!真係隔住個熒幕都feel到有陣味!以下內容可能要食咗飯先好睇!

葵青區議員周偉雄在Facebook表示,葵盛邨有一名住戶整塞家中馬桶後,於是致電要求管理公司工程部幫忙更換。其後工程部需要他自行清理坐廁裡的糞便,才肯為他更換,誰知該名住戶先發制人,竟然打爛坐廁,並將糞便連垃圾棄置在走廊至升降機大堂及垃圾間,令到整條走廊臭氣熏天!

而區議員周偉雄接到投訴後前往了解,忍唔住形容該氣味「一出升降機臭味湧至差點嘔出來」,難為當時本已下班,但仍趕回去幫忙處理事件的保安員、辦事處職員及清潔工姐姐。

他發文指:「理場面恐怖,足足搞咗成兩個鐘,仲要即時樓層大清洗才能清除臭味。」又坦言所上載的照片已經過篩選,真實情況更恐怖!所以就事件通知管理處,盼作出適當的處罰,例如警告信及扣分,否則只會縱容惡劣行為。

而發文一出,從網民留言得知該住戶是年輕人,而新冠肺炎肆虐之下,明知糞便有機會帶病毒造成人傳人,仍作出令人髮指的行為,網民都怒轟該人十分自私,真係好玩唔玩玩屎!

來源:周偉雄Facebook

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓