吳若希素顏開直播表演20分鐘極速化妝 囡囡Giselle因濾鏡失靈不慎曝光

文: Ling Kwok
2020.05.02

吳若希向來言論十分大膽,早前與林盛斌開直播時大爆身旁打緊機的老公私人事,聽得網民目定口呆,阿Bob直言係咪傻咗。不過身為人母的吳若希唔覺會教壞細路,仲話有咩講得。最近她又再直播,今次以素顏示人,向大家示範20分鐘內極速化妝。

吳若希表示近日疫情嚴重,經常留在家裡,所以沒有特別打扮,加上自己當媽媽之後,每次化妝都要盡快完成,因為要急著照顧囡囡。Jinny以素顏示人,除了眉毛和下眼線是「半永久化妝」之外,基本上也是零妝容。她邊化妝邊聊天,妝容的確很快就完成,她後來又邀請好友許廷鏗加入直播。

其後Jinny的女兒Giselle睡醒,中途亂入直播,大唱生日歌給許廷鏗聽。而Giselle對鏡頭非常敏感,主動要求上鏡,吳若希為了就想保護女兒,刻意將IG直播加上濾鏡才讓她出現,可是濾鏡突然失靈,吳若希即時緊張用手遮住她的樣子,又或是用囡囡的雙手遮臉,她說:「由於囡囡起咗身,似乎唔太方便直播喇!」可惜女兒的樣子已出現於大家眼前了。

圖:IG@吳若希

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓