5月23日係日本Kiss節 細數親吻4大好處!原來接吻可以減肥?

2020.05.23

同情人表達心意除了擁抱外,當然仲有「接吻」,大家又知唔知5月23日係日本KISS節接吻日(キスの日)!今次就趁機會細數接吻的4個好處,原來可以消耗卡路里、增強免疫力同保護牙齒,即刻睇睇仲有咩好處啦

日本KISS節(キスの日)原來源自於1946年5月23日上映的日本電影《二十歲的青春》(はたちの青春),是首部出現接吻場面的電影,當時的接吻場面引起觀眾討論,人們為這幕經典情節就定5月23日為接吻日。

 


趁節日來到當然要同情人錫返啖表達愛意,但原來「接吻」都有不少好處:

1. 增加免疫力

人的口腔中有700多種細菌,但沒有人的口腔細菌組成會完全相同,所以接吻時交換唾液將帶來的其他細菌。而荷一項研究指親吻10秒鐘以上時,兩人之間會轉移約8000萬細菌,這時有機會將有益的細菌引入口腔,而多樣化的微生物組可以幫助調節免疫系統。
 

2.保護牙齒

接吻時會增加唾液分泌,這有助牙齒消除有害細菌。另外,唾液中的礦物質離子,可以促進牙齒琺瑯質修復小損傷,但前提是兩人口腔需要保持衛生。

 

3. 減輕焦和壓力

接吻釋放出快樂和愛情荷爾蒙,令人感覺放鬆和愉悅,降低皮質醇水平和壓力。
 

4. 減肥消耗卡路里

簡單接吻每分鐘可消耗25卡路里,而激烈的舌吻會用到臉部多個肌肉,所以每分鐘可以消耗26卡路里,長時間的接吻更可以鍛煉臉部肌肉。當然接吻並非減肥最佳方法每日持續進行3次長時間親吻,就可以達到燃燒卡路里


來源:glamour、healthline、the health sitewomens health mag;圖片來源:《The King:永遠的君主》劇照、《愛的迫降》劇照、《她的私生活》劇照、《戀愛可以持續到天長地久》劇照

 
 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓