揀呢兩隻公仔合照放閃有原因!馬國明湯洛雯認愛方式藏浪漫心思

2020.06.13

「馬明」馬國明與「靚湯」湯洛雯最近公開戀情,令不少網友都感到驚喜。兩人日前被影到在靚湯寓所附近一齊出入,之後齊齊在6月13日零點零分在IG同步出POST曬獨角獸與馬仔的公仔合照,高調認愛。

馬明與靚湯用公仔合照代替真人合照,感謝眾人的關心。不少細心網友都發現兩隻公仔分別代表兩人。

圖中的馬仔自然是馬國明,而獨角獸就是湯洛雯。合照中,獨角獸與馬仔互相依偎,獨角獸的手更穿過了馬仔的手臂,撓實馬仔,相當甜蜜。

其實湯洛雯是獨角獸的忠實fans,對獨角獸情有獨鍾,連IG介紹都寫明「The story of a unicorn」。

每年過生日,身邊的家人及好友都會為湯洛雯送上一個獨角獸蛋糕,可見大家都知道她對獨角獸的喜愛。

此外,今次是馬明首度在社交平台公開認愛。馬明在上一段與黃心穎的戀情中,只是由一開始「了解中」慢慢過渡至默認戀情,但不曾明言宣布戀情。

 

圖及來源:IG@湯洛雯、馬國明;WEIBO@馬國明
湯洛雯馬國明大方公開戀情!IG同時甜蜜曬公仔合照默認蜜運中

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓