認與馬國明拍拖係一種緣份 湯洛雯甜爆承認:視對方為一生一世的對象

文: Ling Kwok
2020.06.14

馬國明和湯洛雯被爆拍拖兩個月後,兩人事後少有地高調地承認戀情,據知雙方已見晒家長,兩方父母都十分喜歡子女所揀的對象。而湯洛雯事後回應傳媒,直認與馬國明拍拖好認真。

湯洛雯坦言自己每次拍拖都好投入,今次亦不例外,而且仲以結婚為前提。靚湯大讚男友有五大優點,夠孝順、善良、冷靜、成熟、穩重,給她安全感,而且兩人性格習性都好似,都是佛系又夠宅及孝順,有共同話題,所以都希望搵到咁夾的人係可以一生一世。

見到有如此多人祝福他們,湯洛雯都在IG上以限時動態答謝大家:「獨角和小馬跟大家說:大家全部窩心的祝福我們全收了,我們會懷着感恩珍惜的心一直走下去。」十分幸福。至於收到男友舊愛兼好友黃心穎的祝福,靚湯都多謝對方,「其實都係…緣份,我同佢一齊係冇計劃嘅。」被問到面對黃心穎會否尷尬,靚湯就話未發生所以唔敢諗。

圖: ig@湯洛雯 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓