湯洛雯拍拖後心情大好整靚甲 意外放閃光彈大曬馬國明定情手機殼

文: Ling Kwok
2020.06.26

33歲的湯洛雯自從公開承認與「絕世筍盤」馬國明相戀,全城都看好兩人的戀情。正值熱戀期的湯洛雯如沐春風,就算在社交平台發表限時動態,都見到她心情大靚,可見她與馬明相處得十分開心。

心情大靚的靚湯,早前就去了整指甲扮靚,並在IG的限時動態上分享,仲不經意地大放閃光彈。因為當她整完靚甲時,大曬整完的新甲時,她手握著手機作展示,發現她所用的手機殼上面有著一隻馬及一隻獨角獸,還寫著「YOU」、「ME」,與上次公開認愛時,在IG分享的馬與獨角獸的公仔有異曲同工之妙。想不到熱戀中的靚湯有如少女,都要用上象徵兩人甜蜜的手機殼,這種不經意已經閃盲了網民的雙眼

除此之外,日前更是湯洛雯的媽媽生日,靚湯在IG都有分享一家人的合照。先有網民就問:「張相係唔係馬明影?」其後有更眼利的網民就話在相中的氣球上倒影疑似見到馬明,似足偵探般找蛛絲馬跡!不過見唔見到就見仁見智,只知道馬明與靚湯現在打得火熱,甜蜜爆燈。

圖:IG@湯洛雯

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!