小資女必學! 天然食品潔膚mask

文: Canice
2020.07.29

病毒肆虐逾半年,口罩基乎離不開面部!香港天氣特別潮濕,戴口罩已經辛苦,盛夏之至,又焗又熱又潮濕,感覺難受之餘,皮膚也因此變差,而且變得更為敏感!平日可到美容院解決問題,但在這段非常日報子,不能到美容院,又不敢亂用坊間的美容產品,怕使敏感加劇,不如用最天然、吃得的東西,去自己DIY溫和兼有效的護膚品!

踢走角質 矯正肌膚第一步!

長時間戴著口罩,雖然阻隔了塵埃,但長時間焗住皮膚,令油脂分泌更加旺盛。加上汗水及口氣造成的潮濕環境,使細菌更易滋生!皮脂、角質、細菌,令黑頭、粉刺、粒粒等你不想出現在面部的東西都全部走出來跟你say hi!所以,護膚的第一步,就是把所有污穢剔走!以下就來以在家都輕易找到的東西,一起來DIY既簡單又有效的潔膚品!無論面部或身體都可以用,環保、慳家、有效,小資女必學!

黃糖橄欖油潔膚mask


1.將黃糖加入橄欖油中攪拌,比例約2.5:1
2.塗於肌膚上等待2分鐘
3.慢慢打圈按摩,用清水洗淨

Tips!


油性皮膚,可以咖啡渣化替黃糖!

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓