肥媽拍片曬家中超豪華巨型廚房 食材塞爆4個雪櫃夠全家32人唔出門食2個月

2020.07.29

第三波新冠肺炎疫情來勢洶洶,加上政府推出禁堂食令,不少市民都選擇外賣或者自己煮。疫情期間,相信大家都會一次過購入大量食材,減少出門次數。肥媽日前就拍片大曬家中豪華廚房,更透露家中糧食儲備充足,夠全家32人食2個月,認真犀利。

曾透露家中有32名家庭成員的肥媽,率先介紹廚房中專門擺放醬汁的小雪櫃,直言:「好多人就冇諗嘅,呢個係就一定要嘅」。因為醬汁放在大雪櫃會佔用太多空間,所以要用個小雪櫃擺醬汁。 

之後肥媽打開大雪櫃,片中可見食材塞滿整個雪櫃,甚至有部分雞蛋要放在雪櫃頂。肥媽透露家中有4個雪櫃,除了廚房的兩個雪櫃,廚房外面及樓上都有雪櫃,非常誇張。 

被問及如果不出門的話,家中食材夠家人食多久,肥媽直言:「兩個月,起碼都兩個月」。她表示很多年前已經跟母親一樣有儲糧習慣:「我哋屋企人多,我一定儲定一兩個月糧」。另外,她亦介紹了雪櫃上的磁石,原來是每次出門旅行買回來的紀念品。 

介紹完雪櫃,肥媽就帶大家參觀廚房的其他設施,例如焗爐、微波爐及蒸爐。頂櫃更擺放了攪拌機及另一個焗爐,她解釋櫃內的焗爐主要用作烘乾食物,例如製作果乾。廚房更有一個頂櫃專門擺放保溫瓶,肥媽指這樣就能讓家人帶走煲好的湯。

肥媽表示,家中廚房是由老公根據自己的高度及使用習慣而設計的,所以全部東西都擺放得井然有序,方便拿取。

此外,廚房設有一個9層高的架,主要擺放肥媽的香料,香料種類繁多,認真犀利。

由於全家多達32人,所以廚房的廚具及碗碟數量亦多得驚人,甚至可以媲美一間餐廳。驟眼望去,單計鍋已經有十幾個,猶如廚具店。


緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓