陳展鵬將學習座廁放入帳幕教女兒如廁 網民勸唔好:急嘅時候會唔識去洗手間

文: Ling Kwok
2020.08.05

因為疫情關係,陳展鵬與單文柔就留在家中陪伴女兒Quinta。為了讓女兒不會覺悶,於是就在屋內紮營,不用外出就可以去露營般,為女兒帶來新鮮感又能解悶,不過網民就發現了一大亮點。

陳展鵬上載了父女照在IG,見他抱住囡囡望住新帳篷畫面非常溫馨,他留言話:「疫情關係,好耐冇帶你出街玩,希望加點新鮮感,囡頂住檔。」

其後他再為帳蓬來一個特寫,又說:「終於有時間幫你紮個營,等妳2歲生日後再擴充!」網民細看之下,見到營內有一個學習坐廁,笑言:「有私家洗手間既營地, 好正呀!」其後陳展鵬再補充:「開始要佢學坐係度便便啦」

不過有好心的網民就勸陳展鵬不要這樣做,最好將坐廁放回洗手間:「其實BB坐便器,最好放喺洗手間,等佢習慣在洗手間解決,當佢哋習慣佐個場所,急的時候就會示意去洗手間,而唔係搵個坐便器邊度都去得,當然係需要家長陪同。」亦有網民表示廁所旁邊太多玩具,會令她一路玩一路如廁,這樣會難專注便便,對日後發展有所影響,看來育兒有一門學問,陳展鵬要參考網民的意見了。

圖:ig@陳展鵬

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓