日本節目實測地獄式烚蛋減肥法 日食25隻雞蛋食足3日體重竟勁跌8磅

2022.03.15

不少人為求減肥成功都會定制一系列魔鬼式減肥餐單,而雞蛋可謂必備食物之一。有日本節目《それって!実際どうなの課》就進行烚蛋減肥法實測,邀請藝人連續3日只吃烚雞蛋,每日不做運動只食25隻烚雞蛋,結果體重數字的確成功下跌,更請來專家分析講解背後原因。雖然減肥手法極端並不推薦日常使用,但不妨睇睇實測過程和身體變化!

日本節目《それって!実際どうなの課》,以地獄式的烚蛋減肥法為主題,節目組提到坊間流傳食烚蛋和消耗卡路里會互相抵消,所以特別以此為題進行實測,即按圖睇睇流傳背後關係: 

 

節目邀請到藝人川合正悟(チャンカワイ)進行實測,每日不用做運動,只要跟餐單一日食足夠量烚雞蛋即可,即按圖睇睇實測方法詳情:

 

第一日剛開始實驗時,川合正悟滿心歡喜相當期待實測,加上個人喜愛食雞蛋感覺對實測相當輕鬆,按圖睇第一日實測過程:

 

踏入實測第二日,川合覺得即使經過一整晚依舊感到非常飽肚,更對雞蛋開始生厭,仍然繼續進行實測,即刻睇睇第二日實測過程:

 

到達實測第三日,川合的體重已有明顯的變化,即刻睇睇第三日實測結果:

川合的雖然有體重明顯下跌,但背後原因竟並非食烚蛋,節目組特別請來專家分析背後的原因,睇睇專家說明:

減肥和身體變化全部因人而異,想成功減肥的朋友,還是持之以恆做運動和配合適當飲食為佳!

 

來源:《それって!実際どうなの課》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓