日本A0肥仔慘被嘲笑永遠單身 為求拍拖決心減肥踢走83磅練出腹肌變型男

2022.03.15

每個人減肥都各有目的,除了健康和變靚,也有人只為戀愛拍拖。日本節目《ザ!世界仰天ニュース》早前就分享一位日本男生減肥故事,從未拍過拖的他自小被同學排擠,更被朋友取笑一世單身不可能戀愛結婚,為擺脫命運決心減走38kg,成功練出緊實腹肌變身型男!

1992年出生的魚住大貴自小就是一名小胖子,在小學6年級時體重已達65kg,期後體重一直有增無減,初中3年級已達75kg,高中3年級更飆升至90kg。

 

大貴自小肥胖的原因,全因擁有廚師證書的媽媽煮得一手好餸外,家人更從小教導他不能吃剩飯菜,令他養成必定會將飯菜吃光的飲食習慣。按圖睇睇大貴的不良飲食習慣:

由於大貴身型肥胖的關係呼吸時會有噪音,令同學和老師都取笑他,更因容易流汗的體質被同學排擠,恥笑他身體會散發異味,連女同學都不敢與他有接觸。成為女性絕緣體的大貴,自信心大受打擊,整個中小學生涯都未曾拍拖。按圖睇大貴在高中被排擠一事:

 

直至大貴展開大學生活,發現美式足球學會的人擁有肥胖體型,但仍可以在女生間擁有高人氣。於是大貴加入了學會,為有助球賽勝出更與隊友一同增肥,結果食量大增的他大學期間體重更達至巔峰102kg。按圖睇大貴的大學生活:

 

大貴在大學生活結束後再次變回被女生嫌棄的胖子,結果在一次朋友聚會下,得知舊友即將逐一結婚,更被朋友一句狠話而將其自信心打落谷底,不願被取笑一世單身的他,於是決心踏上減肥之路。按圖睇大貴與朋友聚會一事:

 

於是大貴踏上了減肥之路,揮別過去高卡路里飲食,改為低卡路里飲食和養成運動習慣,更堅持每日跑10km

結果經過一輪努力,大貴由102kg胖子變身成64kg型男,成功減走38kg,更練出6舊緊實腹肌一改過往形象,即刻睇睇成功減肥後的大貴:

來源:ザ!世界仰天ニュース

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓