【港姐2020】港姐冠軍謝嘉怡蘇格蘭靚媽曝光 混血Lisa遺傳母親強大美貌基因

2020.09.09

2020年香港小姐冠軍花落謝嘉怡Lisa,決賽當晚她更勇奪最上鏡小姐,成為雙料冠軍。賽後,Lisa父親Peter出鏡為女兒慶祝,凍齡外貌意外搶鏡。同時,不少觀眾都十分好奇Lisa母親的真身。

最近,謝嘉怡在IG分享與母親的合照,撰文祝賀媽媽生日快樂。她感謝母親多年來陪伴及支持自己,形容其為人生導師、榜樣及最好的朋友。

Lisa更透露今年是第一年兩母女分隔兩地慶祝生日,承諾當母親來港時會再為她慶生。回顧Lisa童年舊照,不少網民都讚她由細靚到大,成為雙料冠軍實至名歸。

決賽時,Lisa曾自爆性格男仔頭,自小就不愛化妝扮靚。奪冠後,她與父親外出食飯亦繼續以素顏示人,被讚天生麗質。

來源:TVB、IG@謝嘉怡

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓