【東張西望】誤信投資達人租700呎單位狂劏房 港男心急賺錢中伏 裝修騎呢難出租

文: Ling Kwok
2020.09.17

最新一集《東張西望》講到有位事主T誤信「投資達人」的指點,用了長年約租下一個700呎單位,有意裝修成劏房後再出租,本以為可以每個月淨袋兩、三萬。不過裝修過程中疑似中伏,因為「投資達人」轉介設計公司裝修後,發現其裝修十分騎呢,有機會做成重大損失。

事主T先生上過該名「投資達人」開辦的課堂,又為T先生找到10年長租約的舊樓單位,然後再幫手裝修。據知該設計公司屬「投資達人」旗下,當時T先生得到裝修報價:「當時佢報價一間劏房裝修由6萬5千至7萬左右,之後扣埋租金等開支,可能都淨賺2、3萬左右。當時佢冇畀過圖紙我睇,但我就照畀錢佢開工。」

當時T先生又沒有想太多,只覺得不用工作每月就有穩定收入幾好,於是T先生投資數十萬裝修。不過過程中愈見唔對路,裝修遲遲未完工之餘,更發現劏房設計十分騎呢。

除了門口下方位置離奇中空,被主持人利穎怡笑指送飯用外,廁所更加騎呢!因為地台位置奇高,又沒有任何屏風阻擋,如廁十分不便。加上電線外露,鋅盤為遷就洗衣機變得奇細,令T先生十分擔心完工後難以將單位出租。

於是T先生拒絕付尾數,並向對方索償,可是對方反而向T先生追討100萬裝修尾數,稱是工程和公司師傅停工費用。《東張西望》又問到設計師,他拒絕出示圖則,指自己設計單位毋須圖則。看來T先生今次真是得不償失。

 

圖:TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓