張致恆老婆雯雯被嫌學歷低教唔到仔 育有兩子遭網民狠批連累下一代:不懂避孕嗎

2020.10.09

曾為男子組合Boy'z成員之一的張致恆,早前捲入桃色風波,被揭發在感情上一腳踏多船,形象大插水之餘亦令組合的紅館演唱會告吹。雖然被外界公認為賤男,但張致恆圈外伴侶雯雯對其不離不棄,願意奉子成婚,婚後再誕下第二個兒子。

張致恆結婚後,一直身兼多職賺錢養家,逐漸建立好爸爸好老公形象。而雯雯亦多次力撐老公,認為他是一位好老公,亦經常在IG大曬全家福。

最近雯雯就在IG玩你問我答,與網民互動。有網民就直接地問「你講到大細仔出世係連累佢哋,你做人沒計劃嗎?不懂避孕嗎?」,雯雯就表示有很多事情都無法預知:「當我決定帶佢黎呢個世界嘅時候,當然我唔會預計到會發生咁多我不知情的事情」。

亦有網民直言「你學歷咁低有冇諗過點樣教小朋友呀遲啲?例如中學?」,雯雯就認為雖然自己可能無法教授書本上的知識,但可以教兒子做一個善良的人。

有網民認為雯雯態度成熟,好奇她的年齡,她就指自己91年出世,又坦言自己一點也不成熟,只是為母則剛。被問及會否再生多個,她就指自己想要一個女兒,不過現在並非合適的時候。

來源:IG@雯雯
傳舊愛April設限期追討10萬欠款 張致恆被指問關智斌及鄭希怡借錢救急

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓