周柏豪曾滿面暗瘡失去模特兒工作 自爆曾做打雜為樂壇天后斟茶遞水

文: Ling Kwok
2020.10.19

周柏豪成為人父之後,自言太太在自己背後默默付出很多,如今他能有一番成就,都要好好報答老婆。近日他到港台出席車淑梅主持的節目《舊日的足跡》,重提他未入行的辛酸事,一向以靚仔見稱的柏豪,原來曾經冇辦法靠樣搵食。

周柏豪在節目中講到18歲做模特兒時,突然生到滿面暗瘡,因此失去工作,靠樣搵食的他感到很自卑,與人溝通開始不敢望人。

幸好做模特兒時認識了現在的老闆鄒世龍,因他介紹下到作曲家陳光榮的錄音室做工程師,他說:「22歲時Steven(鄒世龍)介紹一份冇人工嘅工作畀我,去學音樂製作、幫歌手錄音等等。」

周柏豪更自爆曾為樂壇天后斟茶遞水,「我記得有次容祖兒上陳光榮個studio錄音,我都幫祖兒斟過水、抹過咪、擔過凳,但係祖兒唔認得我嘅。因為我當時係最不自信、成面暗瘡、唔敢望人、自卑嘅時候,我都好似之後冇講返畀佢(Joey)聽!」

此外,柏豪分享當時在錄音室經常見到鄭伊健,但因為自卑關係,不敢跟對方說話:「伊健哥哥係我由細到大好鍾意嘅偶像,所以嗰陣時見到佢我更加唔識點樣去面對佢,只能偷偷望、偷偷聽。」

周柏豪在錄音室工作除了學識音樂製作,他笑言也學會了如何換水機,見到廁所有灘水亦會自覺地用拿地拖清潔。

圖:IG@周柏豪、容祖兒、鄭伊健

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓