29歲陳凱琳產後3個月極速修身大曬纖腰 網民羨慕:FIT到好似冇生過咁

2020.10.24

現年29歲的女藝人陳凱琳,與同為藝人的鄭嘉穎在18年結婚。繼大仔Rafael之後,陳凱琳在今年7月誕下細仔Yannick。現在Yannick已三個月大,陳凱琳亦在這3個月內極速修身,最近更穿露腰背心大曬身材。不少網民留言表示羨慕,直言其身材Fit到「好似冇生過咁」。

陳凱琳指自己在懷孕的時候見到好友穿了一套性感的衣服,大讚對方「好有型,so sexy」,而好友就表示「妳生完之後我借畀你着啦」。當時陳凱琳就覺得要等好長時間才能穿上這套衣服,不過她用3個月時間極速修身,終於穿上自己期待已久的衣服。

Grace分享自己紮肚修身經驗,直言「原來好似我體質比較纖瘦嘅 mummy都好需要紮,因為懷孕令骨架擴大,所以即使瘦都會變大隻...」,又指紮肚「可以收細外擴骨架,協助腹直肌重新歸位,促進子宮修復,同減輕產後腰痛嘅問題」。不過,醫學界現時對紮肚仍有不同看法,如果有意嘗試紮肚,事前應先諮詢婦產科醫生意見,以免弄巧反拙。 

圖及來源:IG@陳凱琳

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!