【5G Plan】香港4間電訊商5G月費計劃比較懶人包!CSL/Smartone/3HK/CMHK邊間上網最平?

文: David Tse
2020.11.08

流動網絡正逐漸邁入5G時代,上下載速度最高可以比4G快高達20倍!無論日常看影片、打機,都不會再受網絡延遲所困。近期亦越來越多電訊商公佈5G數據計劃,大家可以正式體驗高速5G網絡。但各家電訊商的5G計劃價錢不同,到底邊一個5G Plan最平?又有無5G無限上網Plan?電訊商會不會行政費?一齊黎睇睇以下5G月費Plan比較,睇睇邊一個適合你!

5G網絡的速度最高可以比4G快高達20倍,而網絡延遲亦可以縮短至千分之一秒!但要提提大家,目前的5G網絡的覆蓋率主要分佈在九龍港島等地區,若其他地區的用家想體驗5G網絡就可能要承受網絡速度穩定性不佳的風險。

以下用各家電訊商的100GB 5G數據計劃(CSL為150GB數據計劃),比較平均每1GB的價格:

 

最抵的電訊商為CMHK,平均每1GB / $2.98。

當然,除了100GB的5G數據計劃以外,各家電訊商亦有提供其他計劃供大家選擇,最高可選擇300GB數據方案。

中國移動 CMHK 5G Plan>>按此睇月費詳情及登記<<

 

特別的是,CMHK也是4家電訊商中唯一不收取行政費的一家。

3HK 5G Plan

 

要注意,3HK用家的5G數據用畢後,數據將會暫停,附加數據需要額外收費。

CSL 5G Plan

 

CSL的8GB、12GB、80GB數據用完後將會暫停上網服務,而150GB及300GB的計劃則是無限限速數據,限速分別是最高2Mbps和3Mbps。

Smartone 5G Plan

Smartone用家每月剩餘的的5G數據,可以儲起下個月繼續用。而大家只要加$80,便可享有無限5G數據。不過與3HK一樣,超過5G數據額度後附加數據需收費。

來源:CMHK3HKCSLSmartone

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓