【Instagram】10大最新IG實用技巧+功能!IG Story動態字體/DM限時訊息自動消失/Emoji搵GIF圖

2020.11.06

最近Instagram更新悄悄加入多項新功能,包括IG Story限時動態可以打出動態效果文字、疊加相片鍵一次過發佈多張相片、Direct Message聊天室限時模式等等。今次就為大家一次過整理最新的IG技巧及功能,下次出Post又可以有更多變化啦!

1.IG Story動態效果字體

 相信不少人都有發現最近IG推出動態效果文字功能,其實使用方法非常簡單,即按圖睇詳情:

 

2.IG Story疊加相片鍵

IG Story限時動態更加入疊加相片鍵,只要在功具頁面選擇加相片鍵,就可以隨意加入多張相簿中的相片,輕鬆一次過發佈多張相片,即按圖睇步驟:


 3.關閉IG Story回覆訊息功能

平時可以直接回覆別人的IG Story,但不想別人回覆自己IG Story時都可以選擇關閉功能,關閉回覆訊息功能一共有兩個方法,同樣步驟簡單。

方法一:

 

方法二:


 4.IG Story打開隱藏調色盤

嫌現時 IG限時動態可選擇的顏色太少,其實內藏隱藏調色盤可以選擇不同顏色,打開方法:


5.IG Story打出漸變彩虹文字
IG常見的漸變彩虹文字一樣有方法,不用麻煩地逐粒字變色,即刻學下:

 

6.IG限時動態地圖/日曆

 IG Story限時動態推出新功能,可以地圖或日曆形式重溫過去所Post的IG Story帖文,更方便找出過去所發佈的IG Story,即按圖睇打開典藏步驟

 IG限時動態地圖:

 

IG限時動態日曆:


7.Emoji快速搜尋GIF圖方法
原來除了以卡通、邊框等GIF關鍵字外,用Emoji一樣可以搵出繪插畫GIF動圖。只要在IG Story GIF圖搜尋位置輸入Emoji即可,按圖睇詳情:

8.Direct Message聊天室限時訊息模式

現時Instagram推出Direct Message聊天室限時模式,可以在模式關閉後時訊息自動消失,就算其中一方「截圖」或「螢幕錄影」都會被顯示在聊天紀錄之內,即睇限時模式如何使用:


9.Direct Message聊天室轉顏色

最近Instagram聊天室更推出主題轉色功能,可以轉娛和好友的聊天室主題,設定方法簡單,即按圖睇詳情:


 10.Direct Message自拍GIF回覆訊息
在IG Direct Message中可以自拍GIF圖回覆其他人的訊息,即睇步驟

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓