日本節目教無線耳機正確佩戴方法 簡單技巧防跌落!耳機輕巧極易整唔見

2020.11.11

近年不少人都轉用AirPods等無線耳機,雖然外型迷你輕巧夠方便,但都容易脫落及遺失。最近日本節目日テレNEWS就以此為題,發現JR東日本今年3個月內收近千宗耳機掉落路軌遺失的案件,更講解正確佩戴無線耳機的方法防止跌落,即刻一齊睇睇啦!

節目就指JR東日本在今年7月至9月期間,於78個車站收到共950宗耳機掉落路軌的事件,令車站職員常常要拾回耳機帶來不少麻煩。

節目就提出要解決跌落問題就要從配戴方法入手,所以就特別訪問無線耳機店職員,教授正確佩戴方法,即按圖睇詳情:

另外店員亦以Sony WF-1000XM3作示範佩戴,一般用家都習慣微微傾斜佩戴,但原來同樣不是正確方法,即按圖睇詳情:

來源:日テレNEWS

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓