港男嫌公屋太細唔夠住變做貨倉 疑想慳錢密謀偷鄰居WiFi密碼:定直接問佢拎好?

文: Ling Kwok
2020.11.13

現時公屋居所難求,一般申請者的平均輪候時間升至為5.6年。不過近日卻有一位港男嫌公屋太細,所以將單位當作倉用,以及帶女朋友上去的約會地方,疑有濫用公屋之嫌,被網民鬧爆。

該位事主在網上討論區「連登」發文,以「拎間公屋來做倉,想裝個cam,又唔想比Wi-Fi錢,可以點樣同鄰居傾?」,直接問網民:「點樣可以破解隔離屋Wi-Fi密碼?」

此Post一出,隨即被網民鬧爆,指他濫用公屋資源,令其他有意覓得居所的人有排都未有屋住。誰知事主理直氣壯地回應:「得嗰200幾呎點住啊?」然後繼續問其他網民:「點樣可以破解隔離屋WiFi密碼,定直接問佢拎好?」

他其後再補充:「公屋一入門口乜都睇晒」有網民不忿他連幾十蚊上網月費都慳,他再解釋:「問過都要百幾蚊,間屋月租都唔使$1000,呢百幾蚊唔抵畀」

當再有網民罵他「正cheap精! 濫用公屋資源,搞到大把人排唔到。」他再反駁:「香港人特質啊傻仔,你唔係既得利益者梗係葡萄!」回應實在令人感到無奈。

而香港房屋委員會表示,公共房屋是社會寶貴資源,必須善用及合理編配給真正有需要人士。如租戶被證實濫用公屋,除會被終止租約外,更可能會遭檢控。

來源:香港房屋委員會連登、Google

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓