3個追求者條件大不同難以選擇 40歲港女最後卻揀窮小子:無錢但感情最實在

文: Ling Kwok
2020.11.30

人一到適婚年齡,不論男女都會想要一個合適的伴侶共度餘生。最近有位40歲港女在網上討論區發文分享,講到自己婚前不乏追求者,而其中3個追求者的條件大相逕庭,於是問網民會選擇誰人為終身伴侶。

該位女網民在討論區「親子王國」發文,以「30到尾既(嘅)你會點揀 」為題,講到自己年近40歲時仍有不少追求者,並分享其中三個追求者的條件:

「A) 有錢,同年紀,大陸出世,外國長大,但性格霸道。

B) 唔算好有錢但都屬於中產,大十年,離過婚但無小朋友,靚仔。出街成日去廁所。

C) 細 7 年,無學歷,收入 $12000,但最尊(專)一,缺點係小氣(器),不過願意比(畀)一半糧你。」

有不少網民大多會選擇A或B,但普遍也是選擇B,主要因為經濟條件為首要的考慮因素,而且女人四十的關係,無疑傾向選擇一個較有經濟能力的人,以保障自己日後生活,直言「錢最實際,有錢可以買到開心俾我」,又指「霸氣同小器接受唔到」。

而事主後來就揭曉自己的選擇,她最後選了C,解釋:「㨂A:只係表面風光,我同佢嘅離婚率達 99%,性格霸道,如果出面有女人都會話係你錯嗰種,可能結咗婚我會變成一個怨婦,日日等老公返屋企個種;㨂B: 本來都想㨂 B,但一個就黎五十嘅中年男人,靚仔可以維持幾耐?一個中年男人再婚,其實係想搵人過渡餘生,我唔想自己嘅老公心入面永遠有第二個,或者到我四十尾我可能會㨂個五十尾共渡餘生,但而家既我暫時唔會咁做。最後㨂C:相信好多人話呢個選擇係錯嘅,但佢係無錢,不過我同佢嘅感情最實在,而且三十頭嘅佢會有無限可能,起碼係佢嘅生命入面我係第一位,所以我選擇咗佢。係有少少後悔,不過我覺得選擇A 和B都會後悔。」

不過網民似乎不太看好事主的選擇,皆因事主提到想有小朋友,可是事主又稱「根本冇諗過小朋友會靠佢,佢畀到條毛我咩,唔啱就會一腳伸開佢」,令人覺得這種思維只適合拍拖,不適合結婚生小朋友,勸她要三思而後行。而事主坦言婚後確實有點後悔,有少少湊仔的感覺,不過「揀三個都係辛苦。不過人生本來就係咁,冇完美,同埋最要磨合過先知到結果。」

來源:親子王國

圖:Unsplash

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓