高鈣低脂與鮮牛奶熱量相差僅7卡! 一文睇清市面16款常見牛奶卡路里排名

文: LorLor Lee
2020.12.02

牛奶都是不少人早餐之選,不少注意體重及正在減肥的朋友都會選購高鈣低脂,甚至脫脂牛奶。雖然高鈣低脂牛奶卡路里較低,但相比起全脂鮮奶的熱量原來亦相差很少。即刻睇睇市面16款常見品牌牛奶卡路里排名啦!

平時選購牛奶時,除了鮮牛奶之外,不少減肥的朋友大多都會選擇高鈣低脂、脫脂牛奶,因為覺得熱量會較少。但其實相比起全脂鮮奶的卡路里僅僅相差最少7卡!以下整合了市面上常見16款牛奶產品的卡路里排名,下次購買牛奶不妨參考一下!

鮮牛奶及牛奶飲品卡路里排名:(由高至低)
高鈣低脂牛奶卡路里排名:(由高至低)
高鈣脫脂牛奶卡路里排名:(由高至低)

除此之外,部分低脂牛奶的含糖量其實亦不低,所以選購前可先仔細閱讀營養標籤,按個人需要及喜好揀選最合適自己的牛奶產品。

另外,市面上奶類飲品含有不同的添加劑,據中文大學的研究發現,常見於奶類製品的食物添加劑Carboxymethyl Cellulose(E466)及Polysorbate 80(E433),可致出現類似炎症性腸病徵狀,從而有機會引致消化道發炎、潰爛或腹瀉等問題。

有生物科技有限公司水中銀旗下的小魚親測公佈2020最新研究結果,測試市面常見牛奶及牛奶產品,檢測牛奶中是否含有類雌激素。結果顯示有8款通過毒素測試,不含類雌激素:

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓