戴祖儀獲TVB力捧 自爆遭男前輩於化妝間當眾羞辱:唔明公司點解用你,大把人身材好過你

文: Ling Kwok
2020.12.10

戴祖儀出道只得兩年多,但有劇拍之餘又做節目主持,曝光率甚高。不過近日她在節目《#後生仔傾吓偈》中,談及「職場新人的辛酸」的話題時,就自爆初入行時遭受過奚落,要忍住眼淚。

戴祖儀講到有次在化妝間遇見一位不曾合作過的前輩,對方見到Joey,就當眾挖苦她,直言:「唔明公司點解會用你!」場面十分尷尬。而該名男前輩還繼續數落Joey,指:「靚女你一定唔係,身材又大把好過你, 你又唔係有啲咩特別之處」化妝間非常人多,戴祖儀被前輩如此數落,唯有扮天真地傻笑回應:「係囉,我都唔知點解,可能做醜角有人用。」

以為自嘲有用,但該位前輩仍未想停,再講多句踩多腳:「你有樣好,願意比人踩,都算係一條路……」聽到隔離個化妝師都睇唔過眼,出聲幫戴祖儀,讚她都算是靚女一名。

眼見該名前輩仲有好多嘢想講,所以戴祖儀唯有快手化完妝拿拿聲走人,她表示走時要忍住眼淚,即刻衝入洗手間抹走眼淚才開工。

此外,戴祖儀試過化緊妝時,有位女演員「啤」她,又在她身後走來走去,又發出「嘖嘖」聲響,更問為戴祖儀化妝的化妝師可否先幫她化妝,而戴祖儀唯有拎袋走人,當時化得半條眉。

圖:IG@戴祖儀、《#後生仔傾吓偈》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓