李佳芯曾被消防員男友背叛一腳踏兩船 全靠一個線索踢爆偷食即斬情絲:覺得愛情有污點

文: Ling Kwok
2020.12.22

38歲的李佳芯(Ali)現時與ViuTV藝人陳炳銓感情十分穩定,不過女方過去曾有一段不太愉快的感情經歷。Ali早前到節目《Tiger's talk》為新劇《愛美麗狂想曲》宣布,自爆情史。

李佳芯笑言常被安排飾演第三者,但現實中就只有前度男友一腳踏兩船的經歷,她說:「細個同一個男仔拍拖,一齊冇耐佢就去外國讀書,一走就走4、5年,期間我就冇同其他人拍拖,佢亦聲稱自己冇拍拖,返嚟之後我哋一齊番,不過憑女仔直覺,我就有啲懷疑。」

後來李佳芯前度男友做了消防員,然後Ali在社交網發現有個女仔就影低Ali前度的匙扣,該名第三者留言內容是:「多謝男友的陪伴!」Ali馬上發現自己被背叛,於是馬上主動分手。

Ali事後表示對方的行為令本來沒有安全感的自己更加感到不安,她直言「點解要呃我咁耐?」又坦言當時又太細個,面對感情出現問題,就會:「以前係有少少大話都唔得要分開,覺得個愛情已經有污點。」

直到現在年紀大了,對愛情的處理手法會有所不同,Ali說:「反而依家年紀唔同,心態唔同,會諗佢係咪真係有咩原因,或者自己係咪冇時間陪佢。」

圖:ig@李佳芯

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓