鄭欣宜自爆奉行生酮飲食法 食足9個月唔減食量都可以細一個碼:而家餐餐都食得好開心

文: Ling Kwok
2021.01.19

鄭欣宜(Joyce)與好朋友許廷鏗最近為香港開電視節目《30分鐘大放餸》做嘉賓,向來愛吃的欣宜就帶來了「意式奶油雞肉」這道菜式與觀眾分享,並於席間透露自己最近奉行生酮飲食法,目前已食足9個月。

正在進行生酮飲食法的Joyce透露9個月期間也並不是跟到足︰「中間係有啲Break嘅時間,可能我生日啊,或者許廷鏗生日啊,都有放肆嘅。」她現積極研究沒有澱粉質與糖的餐單,自言減肥唔一定冇啖好食,因為生酮飲食的菜式可以好美味︰「其實我好鍾意食澱粉質嘅,但係我可以唔食,但如果我要食,一定要好好味!」

而欣宜奉行生酮飲食之後,不但不用減食量,而且更因此瘦了一個碼。許廷鏗聽完都力撐好友:「好多朋友都同我講『你同Joyce講吓啦,叫佢注重啲飲食』,我想話佢注重過我!」又指好多人以為肥代表唔健康,「我覺得呢個係一個謬誤嚟嘅,好多時啲人會覺得肥就等於唔健康,但其實肥都可以肥得健康,只要你嘅身形係Fit for你嘅Body shape,同埋Fit for你平時嘅生活習慣。」

圖:《30分鐘大放餸》截圖、ig@鄭欣宜

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓