「此日期前最佳」/「此日期或之前食用」有咩分別? 食安中心教你分清食物保質期

2021.01.20

好多人買食物或處理家中囤積的食物時都會檢查食物保存期限,不過其實食物保質期都有分「此日期前最佳」(Best Before)及「此日期或之前食用」(Use by),食物安全中心就於Facebook教大家分清兩者分別,購買或處理食物的時候要留意清楚啦!

「此日期前最佳」(Best Before)是關乎食物質素,當過期代表食物質素並非最佳,不過按照包裝指示貯存的話有機會仍然可以食用。常見於罐頭、乾製及冷藏食物。

「此日期或之前食用」(Use by)是關乎食物安全,通常會標示在較易腐壞的食物包裝上,過期代表食物不能食用,即使食物外觀及味道無異,有機會已存在有害微生物,所以一定要於期限之前食用。

來源︰FB@食物安全中心

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓