39歲袁偉豪曾被嘲婚後走樣變醜男 近照落重手Filter回春變唇紅齒白小鮮肉

2021.01.26

現年39歲的藝人袁偉豪,早前出席TVB《萬千星輝頒獎典禮2020》被網民狠批走樣變醜男。事後袁偉豪在社交平台撰寫千字文反擊網民,之後出席《勁歌金曲頒獎典禮2020》又透露自己忍足3年,索性以長文一次過回覆所有負評。坦言「已嬲完」的他,最近回復心情在IG分享製作甜品的短片。

由袁偉豪太太張寶兒操刀拍攝的短片似乎開了美顏濾鏡,濾鏡下的袁偉豪頓時回春,唇紅齒白如20歲出頭的小鮮肉,面尖尖且不見細紋,可謂青靚白淨。

有網友留言表示「看著好年輕啊」、「靚仔返了,精神奕奕」、「仲睇到天堂哥個樣青靚白滑」,亦有網民留言話「濾鏡重手咗」、「用咗濾鏡差幾遠」張寶兒就留言話:「是我不夠耍家,請原諒」。

圖及來源:IG@袁偉豪

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓