張敬軒「工人遮遮」炮製碳水放題「早晨全包宴」 早餐KOL變碳水教父:食埋應該唔駛開抽濕

2021.01.27

被譽為「早餐KOL」的張敬軒,在早餐界收山一段時間後,今日再出POST分享工人姐姐精心炮製的早餐。久未分享早餐的張敬軒上載一張「佢返嚟了」的圖片,又透露其實工人姐姐「一直都在」。今次工人姐姐製作了「早晨全包宴」給軒仔,令他忍不住笑自己除了是「早餐KOL」之外更是「碳水教父」。

張敬軒再化身「早餐KOL」出POST:「尋日出門口開工之前,佢問我:『阿蛇,我晏晝出去買定未來兩三日嘅嘢食,你有冇話想食啲乜嘢吖』#我甩頭甩髻大包細包著緊鞋 『你決定喇 #反正個結果都差唔多我心諗 Something easy and delicious from the bakery shop maybe?』『Okay!...』#佢『Fankiu ......』#我 」。

之後他表示工人姐姐就製作了「早晨全包宴」,更用了多個hashtag表達自己對這份早餐的感情:「跟住就有咗喱壇Easy and Delicious早晨全包宴#嗰三樽醬仲要係十一月演唱會嗰陣Sponsor送嘅介紹返 #我個雪櫃有十六甖 #佢用多士爐叻咗 #喱鋪係脆嘅 #圓形嗰個就濕濕哋淋嘅 #唔知咩玩法 #早餐kol #早餐lol #碳水放題 #樂壇教父個表親 #碳水教父#我Story個圓包跟埋包防潮一齊上 #貼心到暈 #我食埋應該唔駛開抽濕」。

來源:IG@張敬軒

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓