湯洛雯吐真言爆被催婚催到厭 怨男友馬國明仍未開口:人哋都未求婚

文: Ling Kwok
2021.02.09

湯洛雯(靚湯)早前與朱千雪、、岑杏賢及蔣家旻做林盛斌(Bob)與麥玲玲主持的邵氏節目《Master's Talk》嘉賓,幾個好姊妹聚首,竟唔覺意吐真言,就好似湯洛雯咁,自爆成日被催婚催到厭。

幾位好姊妹聚首都是講起另一半,湯洛雯就講起自己的擇偶條件,她表示要找個與爸爸相似的男友,因為其父愛錫屋企。主持人聽到,就問男友馬國明是否符合要求,靚湯就話:「我係鍾意講嘢,佢會出聲話:『你鍾意啦』、『幾好吖』、『無所謂啦』、『激死我』咁囉。」

眾人都好睇好靚湯與馬國明,希望兩人快點結婚,靚湯被問到被催婚會否好大壓力,她就開口:「唔係好大壓力,係問到有少少厭,有少少答到呆咗,人哋都未求婚,咁我點答你啫?訂婚一定會講,大家唔使再問,一定公開。」似乎怨馬明到現在都未開聲喎。

圖:ig@湯洛雯

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓