齊來挑戰 #21日綠色生活習慣 part 3

文: ant
2021.02.15

環保不是一時的風潮,而是需要持之以恆,才能夠保護我們的生活環境、大自然及地球,亦同時為下一代著想,讓他們能夠看到藍天、綠樹,呼吸新鮮的空氣。從今天起,在日常的生活小細節著手,只要每個人都做一小步,就能形成一股大大的「環保力量」!

Tips 1︰幫襯本地菜!

平時大家可能鍾意揀選外國入口的蔬菜,其實本地都有好多農墟種植新鮮又有機嘅蔬菜!買本地菜除了可以品嚐到食材的真味外,又可以減低因運輸而產生的碳排放,而且食物加工程序較繁複,需要經過多重保鮮處理過程,包括採用添加劑、加工包裝及冷凍貯存等程序,製造出大量垃圾同污染。新一年,就由食本地菜開始!

Tips 2︰持久啲 揀可持續海鮮

食嘢都可以環保?是的,只要跟著以下兩個法則,你就不知不覺做緊環保啦!進食當造的本地蔬果,蔬菜的生長週期短,相對要投放的能量及資源較少,碳排放量也是所有食材種類中最低的。如果選擇本地蔬果的話,更可減少碳排放量,只要食得夠Local就已經係Act Green。選擇可持續海鮮,產量穩定且不會影響其來源地嘅生態系統,令海洋生態更健康發展。

Tips 3︰咪做大嘥鬼 食唔哂打包返屋企

知不知道什麼是眼寬肚窄?就係叫很多食物但最終決食不完!與其令食物變廚餘,不如大家學習帶飯盒出街,只要將吃不完的食物放入飯盒,可以做當天晚餐或第二日的午餐,慳錢又環保。大家還要記得自備餐盒,不要用外賣塑膠盒,就可以double 環保啦!

Tips 4︰自攜餐具 同即棄餐具講bye bye

疫情持續且反覆不定,令唔少人為健康著想,寧願買外賣,減少外出食飯。早前有調查發現疫境令外賣訂單大增,即棄塑膠餐具容器用量喺過去半年更大增近1成!咁樣繼續落去,必定做成堆填區大災難!想愛惜香港呢個「家」同時想食得安心,從今日起出街自攜餐具同餐盒,同外賣即棄塑膠餐具容器講bye bye,實踐源頭減廢嘅綠色生活好習慣啦!

Tips 5︰斷捨離 同時為舊物賦予第二生命!

近年很多人都選擇斷捨離,但每每大除掃的時候,就會發現買了很多無謂東西,有些甚至連price tag都仲未剪!這些「全新」的物品,當中有衫褲鞋襪、日用品、甚至係食物,總係覺得有朝一日會有用,但其實已經被打入冷宮,忘記了它存在並放在深處封塵,兼佔用屋企有限嘅空間,不如斷捨離,將它們捐出去給有關機構,減少浪費。假如是未開封、乾淨的食物可以捐給食物銀行呀!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓