陳凱琳為興趣6位數字投資卸妝棉生意 生意好快追到收支平衡 解釋揀雪姨做生意夥伴原因

文: Ling Kwok
2021.03.01

陳凱琳與好姊妹龔嘉欣及譚凱琪早前齊齊上由麥玲玲及林盛斌主持的節目《師父有請》,三個女仔聚首竟不是講湊女經及感情事,而是大談生意經。陳凱琳早前就與KOL雪姨一起投資卸妝棉生意,首次分享自己間公司生意狀況。

陳凱琳早前投資了6位數字,與KOL雪姨合作,大搞自家卸妝棉品牌。Grace坦言全為了興趣,雖然父親是一名生意人,但是沒有要女兒繼承父業的意思,所以做生意是為了興趣,她解釋道:「近年開始做生意係因為生咗小朋友,想多啲時間留喺屋企,又想Keep住工作個人先會醒目啲,但我真係唔叻,所以搵拍檔幫忙。」

Grace也講到揀雪姨做生意夥伴的原因,全因為雪姨有做生意的經驗,而且是成功居多,所以令她增加了不少信心。同時陳凱琳又指化妝棉的競爭不大,而自家品牌的產品定價不高,應該會有利可圖,暫時生意不錯,快要追到收支平衡。她說:「唔係諗住一開始就賺大錢,只係覺得玩下都好,我好細膽,唔敢投資好大,只係六位數字頭。」

而老公鄭嘉穎得知陳凱琳要做生意,最初都驚她受騙,但Grace最後仍決意去做,老公也給予最大的支持。不過鄭嘉穎自己就不會做生意,因為陳凱琳大爆:「佢話自己係辛苦命,每一個賺嘅錢都係自己勞力去賺。」而陳凱琳又話未有投資物業的打算,而老公有冇物業佢自己都唔知,仲講笑話有冇網站可以話佢知!

圖:ig@陳凱琳+雪姨、《師父有請》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓