馬國明湯洛雯分隔兩地靠公仔IG傳情 網民錯重點爆笑問馬明隻小馬點解變成咁

2021.03.03

藝人馬國明日前出發去深圳拍攝TVB劇集《白色強人II》,因此要與女友湯洛雯分隔兩地。正在隔離的馬明將定情公仔帶在身邊,通過公仔傳情,與靚湯在IG放閃。最近兩人分別曬獨角獸及馬仔的獨照,而代表獨角獸的湯洛雯趴在桌上頭耷耷,配上傷心emoji似是難掩相思之苦。

馬明就上載了代表自己的馬仔獨照,留言「隔離 第1天……」。除了被兩人閃親之外,不少網民都錯重點叫馬明洗公仔:「幫隻小馬洗下白白啦」、「這馬本來不是白色的嗎 怎麼黑了」、「證明成日攬住」、「變咗黑馬」、「呀醫生 隻馬好多菌」,相當搞笑。

圖及來源:IG@馬國明、湯洛雯

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送00旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用

去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用<div class=
去玩不是夢~↓" width="480" height="150">

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓