港女重色輕友借10萬供養男友 好友好言相勸卻遭絕交:為渣男同我反面

文: Ling Kwok
2021.03.05

情侶間應該互相包容,可是愛得盲目的話,身邊的朋友見到應如何示好?近日有位網民在討論區大吐苦水,講到大學認識的朋友結交朋友後,重色輕友之餘,更將整副身家投入在對方身上。

該網民就在香港討論區以「為左個男人,失去個好朋友。」為題,講到眼見自己好友為男友而泥吹深陷,她說:「她男友太唔似樣,無錢又學人炒股,又學人買名錶靚車,錢唔夠又問女友借。」

事主不想朋友再錯下去,於是好心勸對方,豈料對方更罵她,令事主感到莫名其妙。後來她的朋友主動道歉,但背後另一目的,「後來朋友低聲下氣揾我say sorry話做番朋友,但原來目的問我借6位數錢為佐個渣男。佢家人都唔借啦,更何況我呢。」最後事主與對方絕交,更直言「女人揀男友,不一定要好有錢,但必定不要揀會洗女人錢,甚至叫女友周圍問人借錢的渣男。」

網民對此表示要帶眼識人,更慨嘆「愛情是盲目」,認為絕交是唯一的方法。不過亦有網民話愛情是兩個人的事,也沒有對錯,旁人不應妄下判斷。

來源:香港討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓