鍾培生豪送30萬生日禮物畀老竇 Derek父母罕有露面 網民:一家人好有愛

文: Ling Kwok
2021.03.19

鍾培生與林作的世紀之戰要9月才開打,兩人已私下加緊操練。鍾培生近期亦心情大靚,因為他為了慶祝爸爸的生日,特意豪花30萬買禮物給對方。早前他將送禮過程放到網上,其爸爸也罕有地露面。

鍾培生的最新Youtube片講到送生日禮物畀爸爸,他講到父母都是比較低調的人,所以一直以來都沒有特別談及父母的事。

不過鍾培生都特意公開父親的玩樂房,房內都放滿hifi及相機器材,就連相片打印機大部得像鋼琴。其後鍾培生就介紹送給父親的禮物,就是兩支Leica限量鏡頭,合共價值30萬港幣。

鍾培生之後直接送驚喜給父親,鍾爸爸也罕有地在鏡頭前露面,不少網民都大讚其父十分慈祥,而且皮膚也保養得很好。除此之外,鍾培生爸爸也即席分享一些相機,其中更是為做善事而買下。

其後鍾培生與父親緊緊相擁,其後Derek講笑地問:「點解你咁高但生得我咁矮。」鍾爸爸笑住答:「唔緊要啦,身體健康就得。」兩人的互動充滿著愛,網民亦直言:「你爸爸真係好錫你!」

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓