港男呻家父愛將舊物無限重用冇佢符 抹完鼻涕曬乾再用 蛇酒飲完加啤酒:飲完一次就唔要好嘥

文: Ling Kwok
2021.03.23

除了拍拖,與家人的相處之道其實都有排學。近日有位港男有在網上討論區大呻家父日常生活好「慳」,慳到一個極致就是嚴重缺乏衛生意識,搞到事主都覺得講多都冇用,就放上網公諸同好。

該名港男就在「連登討論區」以「有冇人老豆都好鐘意玩無限重用大法」為題,講到家父為人傳統,每做一件事都會秉承用到盡的宗旨,例如飲檸茶、水飲完時,會再沖水用片檸檬用到盡為止。

而其父每次用紙巾呻完鼻涕都會曬乾,等下次再用。即棄筷子用完會用紙巾抹一抹再用,以及口罩用一次就會掛起,下次再用。除此之外,事主父親愛養生會飲蛇酒,事主有一次見到酒起泡,就叫父親扔掉。豈料對方回應有泡是加了啤酒,認為「蛇酒好貴,飲完一次就唔要好嘥」,又堅持啤酒都是酒,不理兒子意見繼續加。

有不少網民對事主父親的行為感到震驚,又問為什麼其母會願意嫁及父親。又認為這不是慳錢的表現,而是衛生問題,感到嘔心。

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓