落選港男Flow出100萬零1蚊挑機鍾培生 梁裕恆豪言讓單手單腳打擂台:幫人教下仔

2021.03.26

鍾培生與林作的百萬擂台戰早前落實於9月18日舉行,並宣布門票最貴3萬元,隨即引起熱議。藝人杜汶澤亦有就此事作出評論,之後與鍾培生掀起一場網絡罵戰,連杜汶澤太太田蕊妮亦有出POST回應。日前,16年落選港男Flow Leung梁裕恆加入混戰,豪言出一百萬零一蚊向鍾培生下戰書。

Flow在鍾培生的社交平台留言,表示「我比100萬零1蚊你,上擂台,我要打X你,讓你單手都KO你」,又問鍾培生「睇你敢唔敢應約」。Flow的言論引起鍾培生關注,鍾培生就列出比賽細則及公開銀行戶口叫Flow入數,表示「多謝你幫我找林作條數,留名等走數」。

Flow就表示「鍾生等錢洗,無問題。認真既,100萬零1蚊打贏我攞去。4月隨時打可以,唔帶頭套,問題係你敢唔敢,敢既傾埋啲細節,我隨時奉陪!留名等睇你走數!」

其後Flow再出POST表示這是真正的「平民對權貴」:「只係我抽小小時間去玩下一隻發窮惡既芝娃娃 大家可以不需理會 只係我幫人教下仔 等佢唔好以為有小小錢係香港就惡晒」,又揚言「總之讓你單手單腳 唔帶頭套 打贏我100萬零1蚊 攞去 你輸左1蚊都唔洗攞出嚟」。

Flow的舉動被指抽水,不過他再撰文表示自己並非抽水:「我淨係想講一樣野『有錢人,檢點啲!』停左個拳賽佢」

圖及來源:FB@鍾培生、梁裕恆

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓