日本節目醫生教你蘋果最佳食用方法 1個動作令蘋果營養素增加6倍以上有助促進腸道健康

2021.04.12

好多人都相信「一日一蘋果,醫生遠離我」的道理,因為蘋果含有非常豐富的營養素,包括維他命C、果膠等等。不過直接進食蘋果未必可以吸收當中所有的營養,日本節目《健康原因講多D》就請來一位醫生教大家蘋果的最佳食用方法,這個方法可以令蘋果中的營養素增加6-9倍,令人體更容易吸果膠!

日本青森縣立保健大學準教授井澤弘美先生於節目中指出,有一個方法進食蘋果可以提升蘋果中的營養素,而且會令果膠增加6-9倍。

這個方法就是烤蘋果,由於蘋果含有一種稱為「原果膠」的成分,是果膠的前身,如果將其加熱至攝氏100度以上的話,原果膠就會轉化成果膠,因此將蘋果加熱後,果膠含量就會大大提升。

加熱進食吸收到的果膠有機會比直接食用增加6-9倍,而果膠有助排走腸道中的廢物,是促進腸道健康的重要營養素。

來源︰《健康原因講多D

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓