193@ERROR霸氣回應人氣急升IG一晚增10K粉絲 入行3年憑搞笑突圍重溫《全民造星》經典表演

2021.04.13

ViuTV與TVB於星期日晚分別推出自家重點節目《最後一屆口罩小姐選舉》及《開心大綜藝》,不少觀眾都認為是近年少見的電視大戰。除了節目備受關注,ERROR成員193(中文名:郭嘉駿)的霸氣言論同樣成為網民焦點所在,同時帶挈他人氣上升,IG一晚後激增逾10K粉絲。

昨日(4月11日),曾志偉受訪時表示ViuTV收視得4點,而且題材偏門,認為99台應該與旗下J2台比較而非與翡翠台比較。之後193隔空反擊:「收視點得嗰幾百部電視機,我哋不嬲都唔介意」,又揶揄J2節目「40幾歲仲做後生仔傾吓偈嗰個啊嘛」。193的言論引起熱議,有網民力撐他「講真話」,亦有網民覺得「講得太盡」。

無論如何,193經過昨晚的訪問後人氣及討論度都隨之上升。有網民發現其IG追蹤者數量不斷上升,笑言「一晚多左10K #知193咩料啦」。

因身高192-193CM而被稱為193的郭嘉駿Denis現年31歲,在2018年參加ViuTV節目《全民造星》。雖然他在30強止步,但憑著搞笑騎呢的形象突圍而出,成為令觀眾印象深刻的參賽者。

當時他在節目中表演「《大懶堂》《Papillon 《老大》」:

以及同B2組合作的《麒麟怪怪》,被不少網民大讚搞笑及有反轉魅力,形容他「佢認真個樣最好笑」、「騎呢嚟講佢幾有反轉魅力」。


不少人大讚193有個人特色:「佢好攪笑,好有娛樂性,會令人留下深刻印象!」、「唱英文最好,外形身高氣場眼神,雖然好幼嫩,像花姐說的,的確是可造之才。染淺金色頭髮氣質已經polish左。重點係,容可以整,但身高無得整,所以193cm這一點無得輸」。

曾有粉絲為他製作廣告燈箱,193直言「我唔係嗰種經常將自己付出幾多 放棄幾多 有幾努力去追夢 掛喺嘴邊嘅人 我形象定位係高傲自大目中無人串串貢咁可能有人會因為咁而唔鍾意我 甚至憎我 所以好多謝你哋睇到我 鍾意我 支持我」,又表示希望努力能得到回報,令fans可以自豪地說出偶像是193。

圖:IG@193、ViuTV、TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓