港女搶食男友車仔麵內最後一粒墨魚丸 男友黑面兩日網民熱烈討論男方小器定女方冇禮貌

文: Ling Kwok
2021.04.28

情侶之間應否有禮貌?有港女就在網上討論區發文,講到與男友去吃車仔麵時,忍不住搶去對方碗中的墨魚丸,豈料男友當下立即黑面,女友對男友的冷淡回應,不禁就問網民:「點搞?」引起了網上激烈的討論。

最近有香港女網民在Dcard討論區上發文「為咗粒墨魚丸同我嗌交?」指自己因為擅自吃了男朋友的餸菜而令他生氣,她說:「食食下我見佢粒墨丸好吸引,隻手好唔聽話咁夾咗粒返嚟放咗入口,點知佢嘖左一下!然後黑晒面問我做乜嘢,但係呢個時候粒墨丸已經係我口入邊。」

情況似乎令人尷尬,事主表示:「我唔敢出聲又唔敢咬粒丸⋯大概對視左3秒鐘,佢先唔再望住我繼續食麵我先敢咬粒丸,原來已經係佢碗嘢入邊最後一粒丸,之後佢食完自己走咗 我就跟住佢後面,去到今日佢都好似好嬲咁,點搞?」

這個話題引起了網民熱烈討論,有網民指男方小器:「食咗佢一粒墨丸好似佢會少左忽肉咁」,但都有網民直言女方冇禮貌,正常都會問一句才會動手,而事主也反省下次會尊重一下對方。

來源:Dcard

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓